Wikia

Een deel van dit artikel bestaat uit speculaties. Informatie uit de serie zal voor dit onderwerp op een bepaalde manier geïnterpreteerd worden aangezien er op dit onvoldoende informatie is voor een volwaardig objectief artikel.

Clementine the host

Clementine Pennyfeather voert een kleine subtiele handeling uit als gevolg van de reveries.

"Reveries" is de benaming voor een aantal handelingen die Arnold Weber programmeerde in verschillende hosts in Westworld en mogelijk in de andere themaparken van Delos Destinations. Aanvankelijk werd gedacht dat de reveries door Dr. Robert Ford werden geschreven en dat Ford ze na iedere update toevoegde. In werkelijkheid waren de reveries deel van de obsessieve zoektocht van Arnold naar bewustzijn.

Dankzij de reveries was het voor de hosts mogelijk om fragmenten van hun vorige rol te herinneren nadat hun geheugens gewist waren en ze een nieuwe rol hadden gekregen. Volgens Dr. Ford waren de reveries bedoelt om de complexiteit en de geloofwaardigheid van de hosts te vergroten. Geen van de voorafgaande verklaringen werden echter ooit volledig bevestigd.

Verschijning Edit